2013. május 8., szerda

Könyvjelző



Ennek a könyvjelzőnek története van. Szombaton délután a hajamat mostam. Szokás szerint szólt a rádió, de a hajszárítótól nem hallottam semmit. Amikor kikapcsoltam a rádiót, hallottam, egy dúlával beszélget a műsorvezető.  Ugyan ki lehet az, gondoltam, amikor rájöttem, a lányom hangját hallom.Anyák napja alkalmából a háborítatlan szülésről, az anyává, családdá, apává válásról volt szó dúla szemmel.
Felvettem a kapcsolatot a műsorvezetővel, megkértem vegye fel lemezre a riportot, ez az anyák napi ajándék nekem.
Ma kaptam meg a felvételt és ezt a könyvjelzőt csináltam a műsorvezető hölgynek. Mint mondta, nagyon örül neki, mert mindig könyvjelző gondjai vannak, általában vasútjegyet használ.
A takácsvásznat, és a hátlapot, valamint a farkasfogat kávéval festettem
 Fonal :Pupets 8086; 8084
Minta: Kocsisné Szirmai Fóris Mária: Tiszavidéki keresztszemes hímzésminták: csillagos szegély/részlet
A hátlap teljesen véletlenül olyan lett, mintha batikoltam volna, sajnos elfelejtettem lefényképezni. 

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a lányodhoz, igazán büszke lehetsz Rá!
    A könyvjelző nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda ajándék! Neked is és a műsorvezető hölgynek is :)

    VálaszTörlés
  3. A dúla olyan, mint a szülésznő. A Várandóság ideje alatt minden kérdésre válaszol, felkészíti az anyukát a szülésre, a vajúdás, és a szülés alatt ott van a kismamával. Úgy is mondják, szüléskísérő.De szerintem a neten pontosabb megfogalmazást is találsz.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a könyvjelző! Ma kaptam egy díjat, amit szeretnék továbbítani Neked! A részletekért nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet. Sajnos nem találom, amiről írtál.

      Törlés
    2. Ide nézz be: http://webovoda.blogspot.hu

      Törlés