2014. január 15., szerda

Biscornuk


Elkészültek  Lee  mintáiból a biscornuk.



Ez pedig a barnás árnyalatú.




Ebben történt egy apró hiba, amit az összeállításkor vettem észre.

Játékra invitállak Benneteket. 
Ha megtaláltad a hibát, írd meg.  A végén kisorsolom valakinek a nevét, és kap tőlem egy meglepetést, még én sem tudom mi lesz az, de majd kitalálok valamit.
A határidő: Január 31 éjfél.
Nem feltétel, de ha hirdeted a blogodon megköszönöm.

Egy ici-pici segítség. Ott keressétek a megoldást, ahol még az összeállítás előtti képet mutattam.

13 megjegyzés:

  1. mi dispiace ma non riesco di vedere l'errore per me rimane un bel lavoro
    ciao
    silvana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi dispiace non riesco a trovare l'errore in esso. Te lo dirò dopo il sorteggio
      ciao

      Törlés
  2. Kedves Éva nagyon szépek lettek a biscornuid...A hibákat nem vettem észre.. én nem játszom, de majd hirdetlek... De az alsó minta nagyon tetszik... ha véletlen meg van... szívesen venném...

    VálaszTörlés
  3. Én nem tudom a választ, nekem amit Te csinálsz egy olyan különleges más világ, hogy még csak elképzelni sem tudom, hogy lehet ilyet csinálni...

    Viszont amin megakadtam: az az olló!!!!
    Jesszus, az is de szépséges!
    Így öröm dolgozni, mikor az eszköz is egy kis műremek... :)

    VálaszTörlés
  4. Nem nagyon értek hozzá. Csak azt tudom, hogy gyönyörűek a munkáid! Nem keresem a hibát, a játékot azért hirdetem.

    VálaszTörlés
  5. Az egyik felén a szélső sorban két virágot összekötöttél egy "levéllel"... szerintem az nincs rakta a mintán... de lehet, hogy mégsem ez a "hiba" :)
    Egyénként csak akkor veszi észre az ember, ha hibakareső szemmel kukkolja meg nagyon alaposan :) Normál esetben csak az látszik, hogy mindkettő GYÖNYÖRŰ!!!

    VálaszTörlés
  6. Hosszas keresgélés után, talán megtaláltam. A barnásnál elszámoltad a keretet és nem fér el benne a teljes minta. Igazság szerint így is, sőt talán így még egyedibb. Gratulálok mindkettőhöz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ment egy email arról, hogy helyes volt-e a válaszod.

      Törlés
  7. Az első mintát én is kihímeztem :) Hibát nem keresek, mert így SZÉPek!

    VálaszTörlés
  8. Hát szerintem így szépek ahogy vannak, ismered ugye a mondást: "csak Isten képes tökéletest alkotni".
    Ha nem mondod, biztosan nem veszi senki észre a "hibát".

    Ildikó

    VálaszTörlés
  9. Drága Évi! Én is kerestem, de nem találtam! :) Az én ( öreg) szemeimnek így tökéletes! Nekem nincs benne hiba! Nagyon szépek! Azért a játék végére csak ideértem Hozzád!
    Szép hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés