2014. január 8., szerda

Újak

Remélem mindenkinek kellemesen teltek az ünnepek, és megkezdődtek a dolgos hétköznapok.
Az ünnepek ideje alatt kevesebb időt fordítottam az öltögetésre, de azért teljesen nem feledkeztem meg róla. Az időt inkább a családdal, az unokámmal / nálam volt néhány napot /töltöttem, időnkétn varrogattam csak.
A tavalyi év utolsó hímzőszakkörében karácsonyi ajándék várt bennünket. Még anno Lee ajándékot küldött a csoportunknak, most ebből kaptunk egy egy kittet.
Összeállítva még nincsen, de nem sokáig késlekedek vele, most így néz ki.

.
Lee másik mintáját még Beáta küldte ajándékba. Igaz, a színei miatt inkább karácsonyi, de úgy voltam vele, azonos helyről származnak, akkor megcsinálom mindet. Itt is a kivarrásig jutottam, de ígérem hamarosan  megmutatom mind a kettőt összeállítva.


Már mutattam  régebben , hogy mit kaptunk Leetől. A humbug mintákból már csak egy van, ami nincs befejezve, de az is hamarosan meg lesz, összeállítom mind a hatot és jövök mutizni.
Nem nagyon szoktam fogadalmakat tenni, de most elhatároztam, nem megfogadtamhogy a félkész munkáimat befejezem, de azért közben újakat is csinálok.

Mert terv az van bőven, csak győzzem.





4 megjegyzés:

  1. Az első minta teljesen elvarázsol... gyönyörű...Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! A BW különösen tetszik!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, és kíváncsian várom az elkészülő uFo-kat! :)

    VálaszTörlés
  4. Szépek!
    Jó olvasni, hogy sok a terved az idei évre.

    VálaszTörlés